Thursday, August 15, 2013

Syoknya Bisnes Shaklee

Assalamualaikum & Hello,

Alhamdulillah. Semalam merupakan hari PAY DAY bagi semua ahli Shaklee Independent Distributor. Seronok tak terkata. Maklumlah, penat lelah bulan lepas dibayar dalam musim perayaan. Rasa macam nak sambung beraya lagi dah ni. Hehe

Alhamdulillah, rezeki bulan lepas meningkat secara mendadak. Ini lah yg dikata rezeki Ramadhan. Syukur sangat. Sebelum ni, tiap-tiap bulan cek 3 angka sampai kat rumah. Tapi kali ni, 4 angka pulak! Syukur. InsyaAllah, bulan depan naik 5 angka pulak. Tak mustahilkan. *smile*

Nak tahu kenapa saya nak join shaklee?


1) Nak dapatkan product Shaklee dengan harga member. 


Saya dan keluarga adalah pengguna tegar product Shaklee. Hampir semua product Shaklee kami guna. So, nak beli banyak memerlukan kewangan yg banyak. Tapi, sejak jadi ahli saya boleh berjimat banyak juga lah. Berbaloi sangat!

2) Business bersama Shaklee.

Bila dah mendaftar sebagai ahli Shaklee bermakna secara automatik saya sah menjadi "Shaklee Independent Distributor". Pada yang minat berniaga macam saya, inilah peluang yang tak seharusnya anda lepaskan.

Dengan Shaklee anda layak mendapat:
1) Cash Bonus
2) Car Bonus
3) Convention Trip 

Wooo.. Bestkan!!


Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee ?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM75 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.

Selebihnya anda boleh check disini.

Pada anda yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang Shaklee dan cara menjadi ahli, jangan malu jangan segan hubungi saya. 

Untuk Info & Order, sila hubungi:
Diana
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 885237
SMS - 0173807103

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com