Saturday, October 20, 2012

Set lengkap untuk ibu yang menyusukan anak.


Assalamualaikum dan hai hai hai!

Tahniah kerana memilih untuk menyusukan si manja. susu ibu adalah yang terbaik jika ibu mengambil makanan seimbang & membekalkan susu yang berkualiti. Ada segelintir ibu yang menyusukan, tetapi bayinya nampak pucat & sangat kurus. Ini terjadi kerana pemakanan si ibu tidak seimbang atau zat-zat makanan ibu tidak dapat diserap dengan betul lantas mempengaruhi kualiti susu ibu. Kuantitinya mungkin banyak, tapi kualitinya kurang.

Baiklah, untuk membantu memilih set penyusuan yang sesuai saya nyatakan disini




Set 3M (Breastfeeding Optimum)  & SET BREASTFEEDING PLATINUM

Siapa yang perlu ambil set ini? 

Set ini digalakkan kepada :
  1. Ibu yang ada masalah penyusuan
  2. Ibu yang nak mula menyimpan stok
  3. Ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam
  4. Ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation. Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari. Maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.
Kebaikan supplement 3M kepada ibu dan anak:

ESP: 
Meningkat tenaga pada ibu, membantu membekalkan asid aminoyag bertindak membentuk otot dan organ bayi, memekatkan susu ibu, bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.

Ostemaxtrix:
Menggantikan semula kalsium, penting terutama untuk ibu yang menyusukan dan bayi, melegakan sakit belakang dan menghalang osteoporosis.

Vita C 500mg SR: 
Membantu mengukuhkan sistem imun.

Alfafa Complex: 
Baik untuk detoksifikasi **bagi sesetengah orang, alfalfa boleh memberi kesan negatif terutamanya kepada pesakit SLE. Selain itu, ada bayi yang mengalami cirit-birit, kembung perut dan sedikit kuning apabila ibunya mengambil alfalfa**

B Complex: 
Mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan, mengalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak.

Vita Lea: 
Mengimbangi nutrien.


Bagi ibu-ibu yang mengalami SLE dan mereka yang alergik dengan Alfafa, jangan risau. Ada juga set khas penyusuan untuk anda.

SET Eu-four- Pack Set.

Diberi nama sebagai " Eu - Four Pack " kerana ia mengandungi 4 vitamin yang penting untuk tubuh. 

Apa yang menarik dengan Eu-Four Pack ini? 

Ia boleh dimakan oleh suami isteri malah ibu dan ayah kita juga! Selamat dan sesuai diambil oleh ibu menyusu dan ibu yang mengandung. Ia sangat baik untuk keperluan tubuh ibu dan pembesaran anak yang dikandung mahupun yang disusukan. Ia juga sesuai untuk ibu atau wanita yang mempunyai masalah tumit kaki berbisa, sejuk2 badan, mereka yang sering keletihan dan sukar bangun tidur.

Testimoni ibu-ibu yang telah menggunakan ini.

1) Pn. Najihah Abdul Mutalib.


2) Noriah Rusman


3) Norfadilah Idrus


Untuk Info & Order, sila hubungi:
Diana
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 885237
SMS - 0173807103




0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com