Thursday, October 25, 2012

Set Lengkap Wanita Hamil


Hello Mommy!! Istimewa dari Shaklee untuk anda & bayi! Set lengkap sepanjang tempoh kehamilan! (^___^)v
Daddy-daddy bolehlah hadiahkan set lengkap ini buat isteri kesayangan anda!!

Set asas ini dipanggil Set J1 atau Set Eufour Pack. Mengandungi 4 jenis Vitamin:

1. Vitalea - mengandungi semua vitamin yang diperlukan oleh badan termasuk zat besi yang penting untuk pembinaan darah. Diperlukan oleh ibu-ibu yang mengandung dan menyusu agar si ibu cukup darah dan tak mudah pengsan serta membekalkan zat besi untuk pertumbuhan anak.

2. Vitamin C - berfungsi sebagai antioksidan yang membantu mencegah dari sakit serta pertumbuhan kolagen dalam tisu kulit untuk proses penyembuhan yang cepat.

3. B Complex - bertindak sebagai penenang, membantu membakar glukos untuk ditukarkan menjadi tenaga. Sangat diperlukan oleh mereka yang rendah metabolisme. Menjadikan badan ibu yang menyusu bertenaga dan gembira kerana kestabilan hormon, juga membantu fokus yang lebih baik.

4. Ostematrix (Kalsium Magnesium) - sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi, pembentukan tulang bayi dan darah membeku dengan sempurna. Membaiki rangsangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot terutama bagi ibu mengandung serta penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi. Setiap 1biji Ostematrix mengandungi 250mg kalsium. Magnesium berfungsi untuk membantu penggabungan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya. Vitamin D pula untuk penyerapan kalsium yang lebih optimum.

Boleh add on Omega Guard menjelang Trimester kedua.

Omega Guard :
-Minyak ikan terbaik dipasaran.
-Penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
-Meningkatkan sistem imunisasi.
-Menapis segala virus dan bakteria daripada badan.
-Kanak-kanak yang mengambil Omega 3 dari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

Dan tambahan ESP disepanjang kehamilan untuk pembinaan tisu dan sel yang baik. Rasa sedap memberi manfaat keseluruhan kepada kedua ibu dan bayi dalam kandungan.





Perlukan ibu hamil mengambil prenatal vitamin seperti obimin dan asid folik? Tidak perlu kerana keperluan untuk ibu hamil sudah dicukupkan oleh Vitalea dan B Complex.

Credit to 
Blog SemuaSihatSelalu &  Blog VitaminSemulajadi




PM saya untuk harga istimewa bagi set ini.





Untuk Info & Order, sila hubungi:
Diana
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 885237
SMS - 0173807103

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com